Forum Nacka

Publicerat: 2012-08-03 Kl: 14:46:07 | I kategori: Blandat

Vi struntade i att åka in till stan, vi åkte till Nacka istället! Mycket lättare att parkera och allt på samma ställe. Vi åt en jättegod lunch, kommer inte ihåg vad stället hette men dom hade väääääldigt god ceasarsallad i alla fall :-) Lite spaning till uteplatsen blev det också på Indiska, herregud vad mycket fint! Jag ville ha precis ALLT! Nästa gång jag åker dit ska jag ha med mig minst en månadslön ;-) Kuddarna såg faktiskt ännu finare ut i verkligheten och det fanns mycket mer att välja på än i webbshoppen. Doris blev väldigt trött mot slutet och gnällde lite, sen somnade hon som en stock i bilen, nu ligger hon kvar i vagnen utomhus och snackar med sin gossekatt.
 
 
 
Här inne ligger min systerson och bakas, han beräknas komma ut sen 28de November men jag vill att han ska komma nu!! Doris vet att det är en pojkbebis i mosters mage och verkar nöjd med att snart få en kusin :-)
 
 
Det fanns så mycket fint porslin!
 
 
Jag fick inte ens med en tiondel av alla kuddar, men jag kan ju berätta att jag hittade allt jag letade efter!
 
 
Underbara ljuslyktor!
 
 
En sånhär liten fågelholk kommer nog att få en egen plats på boden.
 
 
Som ni ser så gillar jag turkost! :-)
 
 
Dessa fanns i massa olika storlekar och färger!
 
Puss
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback