Fiskelycka.

Publicerat: 2012-08-02 Kl: 10:55:43 | I kategori: Blandat

 

God morgon! Igår eftermiddag så gick vi ner till bryggan med lite öl och vin. Fyra ynka små maskar hittade Jocke i rabatten :-) en miniliten abborre blev resultatet.. Igår fick vi gäster hit ut, Fredrik och Mikaela med barn. Jättemysigt! Vi grillade gott igårkväll och drack litervis med vin, det känns i huvet idag kan jag säga.. Jag får sån fruktansvärd huvudvärk av rödvin, tyvärr är det det godaste vinet också.. :-) idag ska vi promenera ner till Hässelmara och visa djuren. En kopp kaffe lär ju slinka ner också. Jag är så otroligt godissugen, rätt jobbigt eftersom jag försöker undvika alla typer av socker. Skulle bara vilja moffa i mig en hel morotskaka själv, ja, ni hör ju.. :-)

 

 

 

 

 

 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback