Fina vänner.

Publicerat: 2012-08-17 Kl: 23:39:53 | I kategori: Blandat

 
Vilken kväll vi haft! Supermysigt med tacomiddag, alltid lika gott! Jag hade dock lite problem med att hitta dit, gps:en i telefonen hade en heeelt annan idé om vart vi skulle, men till sist så.. :-) Yoyo har två hundar, Jack och Conny, skitmysiga och Doris var i himlen! Rena rama djurparken för trollet, katter, hundar, sniglar, halvätna möss och hästar! Lilla Jack var nog lika förtjust i henne som hon var i honom. Yoyo och hennes kille bor i en stuga i Tullinge, en sån där alldeles perfekt stuga med åkrar och hallon, hur mysigt och fint som helst! Jag är så glad att jag har så fina vänner i mitt liv, dom betyder så mycket! Lilla fisen somnade i bilen på vägen hem och ligger nu i sin säng. Jag tror jag ska röra mig mot sängen också. Tack för ikväll tjejer! Sov gott! ❤
 
Tyvärr lyckas jag inte ladda upp några bilder, så dom kommer imorn!
Kommentarer
Postat av: Yoyo

tack själv för en underbar kväll! så himla kul att ses! och få träffa fina Doris! jack har legat och snarkat sen ni gick:) puss och kram från mig och mitt zoo

2012-08-17 @ 23:54:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback